Biznesowe postanowienia

2018 rok już za nami, więc – jak co roku w styczniu – towarzyszą nam wszystkim noworoczne postanowienia. Pewnie nie ograniczacie się tylko do sfery prywatnej, więc jeśli macie postanowienia również biznesowe, przyda się wam znana metoda S.M.A.R.T. Według  niej, aby móc osiągnąć sukces, każdy nasz cel powinien być:

  • Konkretny –  a więc dobrze sprecyzowany
  • Mierzalny – czyli np. policzalny, warto go zawrzeć w liczbie czy opisie zamierzonego rezultatu
  • Osiągalny –  realny do zrealizowania
  • Istotny –  coś, co będzie dla nas bardzo ważne, będzie też łatwiejsze do zdobycia
  • Określony w czasie –  żebyśmy nie mieli wymówki, że możemy go zrealizować „później niż wcześniej” 😉

Zarówno sobie jak i Wam życzymy powodzenia w spełnianiu noworocznych postanowień !